Osim tragedije koju je izazvao vozač direktora državnog preduzeća Koridori Srbije, teksta ostavke direktora Babića (u kojem neprimereno veliča predsednika stranke, čijom zaslugom je Babić obavljao funkciju) i očiglednog doziranja informacija o uzrocima i okolnostima same nesreće, pažnju privlače i otkrivene informacije o odnosima između državnog preduzeća i firme koja za njen račun izvodi radove.
Iz objavljenih dokumenata se ne vidi da li je, kao što se tvrdi, davanje automobila bio uslov za učešće na tenderu, niti da li je naknadno ugovorena takva obaveza.
Transparentnost Srbija je zato uputila zahtev kojim smo od Koridora zatražili sledeće dokumente:
Predmet zahteva smo pojasnili podsećajući nadležne u Koridorima na informacije objavljene u medijima, tačnije na portalu Insajder.net: Prema ugovornoj obavezi Izvođači radova dužni su da obezbede opremu i vozila za potrebe predstavnika investitora i inženjera (nadzornog organa), a u cilju realizacije projekta. Opremu i vozila predstavnici investitora i inženjera koriste tokom cele realizacije projekta, a postaju vlasništvo investitora tek po završetku svih radova i okončanju Ugovora. U Koridorima Srbije tvrde da je uobičajena praksa u međunarodnim ugovorima u Evropi i svetu da izvođač radova obezbeđuje opremu i vozila za potrebe investitora i inženjere koji vrše nadzor.
Na veb prezentaciji Koridora Srbije nije objavljen demanti ovih navoda. Objavljivanje potpunih informacija u vezi sa ovim navodima je od velikog značaja za javnost Srbije, kao i za preduzeće Koridori Srbije, jer se bez dodatnih informacija može javiti sumnja u postojanje neprimerenih odnosa između naručioca i izvođača radova.